پیام‌رسان تلگرام به‌تازگی امکان انتقال چت‌های واتساپ را آماده عرضه به کاربران کرده است. در این مطلب می‌توانید آموزش انتقال چت‌های واتساپ تلگرام را مطالعه کنید.

کاربران آی او اس که نسخه ۷.۴ اپلیکیشن تلگرام را روی دستگاه‌های خود نصب کرده باشند و از نسخه به روز پیام‌رسان واتساپ استفاده کنند، می‌توانند اقدام به انتقال چت‌های واتساپ به تلگرام کنند و از آن طریق پیام‌های دریافتی و ارسالی خود را مشاهده کنند. تلگرام این قابلیت را فعلاً برای سیستم عامل آی او اس ارائه کرده است؛ البته توسعه دهندگان این پیام‌رسان اعلام کرده‌اند که در آینده نزدیک کاربران اندروید نیز می‌توانند از همین قابلیت برای انتقال چت‌های واتساپ پیام‌رسان لاین، Kakao Talk نیز استفاده کنند.

با این حال واتساپ نیز امکان استفاده از قابلیت خروجی گرفتن از چت‌ها را با عنوان Export Chat ه کاربران سیستم عامل iOS ارائه داده که از آن طریق می‌توان از هیستوری چت‌ها خروجی گرفته و آن را در جای دیگر ذخیره کرد یا به پیام‌رسان دیگری انتقال داد.

روش صحیح انتقال چت‌های واتساپ به تلگرام

 روش انجام این کار بسیار آسان است و تنها کافی است مطمئن شوید که نسخه‌های آپدیت واتساپ و تلگرام را روی دستگاه‌های نصب کرده باشید تا از آن طریق بتوانید چت‌های واتساپ خود را به تلگرام انتقال دهید.

نکته دیگر این است که باید از وجود چت میان خود و مخاطبان مورد نظرتان در هر دو پیام‌رسان اطمینان حاصل کنید؛ برای این کار کافی است یک پیام با مخاطب خود در هر دو پیام‌رسان رد و بدل کرده باشید.

۱. ابتدا از پشتیبانی هر دو نسخه جدید واتساپ و تلگرام نصب شده روی تلفن هوشمند و ارائه این قابلیت جدید مطمئن شوید.

۲. وارد یکی از چت‌های خود با مخاطبین در پیام‌رسان واتساپ شوید و از گزینه بالا سمت راست گزینه More را بزنید

۳. سپس گزینه Export Chat را انتخاب کنید

۴. حال یک پنجره به صورت پاپ آپ در قسمت پایینی نمایشگر آیفون شما ظاهر می‌شود که باید تلگرام را در آن انتخاب کنید

۵. در پیام‌رسان تلگرام مخاطب خود را انتخاب کنید تا چت‌های انجام شده در واتساپ به تلگرام همان مخاطب انتقال پیدا کند